Page 1 of 2

Kā lai iekļūst profesionālās motošosejas apritē?

Posted: 23 Jan 01:13, 2007
by japo
Braucu kopš apm 12 gadiem. No sākuma ar voshod 3 pēdējas 4 sezonas ar planeta sport. Neizklausās jau pārāk nopietni, bet finansiālās iespējas neko vairāk nav atļāvušas. Dzīvoju Valmierā, studēju 2. kursā. Nupat 20 gadi palika - esmu izmisumā - pamatīgs motorcycle emptiness! Skatījos, ka krosa jaunieši un jaunietes palīdzību saņem no vecākiem, pašvaldībām un firmām. Uz pirmajiem diviem man nav ko cerēt, jo tur man diemžēl pat sākumam nepietiks, kur nu vēl tālākai attīstībai. Bet firmas... Te arī ir tā mana lielākā problēma - ir izveidojies apburtais loks - ja nav panākumu - neviens negrib sponsorēt, bet kā lai gūst panākumus, ja pats saviem spēkiem pie normālas tehnikas (respektīvi kapitālistu) tikšu tikai pēc vairākiem gadiem, kas pamatīgi nosit vēlēšanos kaut ko darīt jo dzelzs jau jākaļ kamēr karsta. Ko tad es gados 30 vairs iesākšu? :( help

Re: Kā lai iekļūst profesionālās motošosejas apritē?

Posted: 23 Jan 02:26, 2007
by Armands
Laikam jau daudz gribi :roll:

Vispirms ir jaapieraada sevi, savas spējas, jāsasniedz rezultātus, un to visu pa savu naudu... neviens tev neko uz paplaates nepienesiis un nekas nenotiks, ja pats nesāksi kautko dariit.
Liidziigi sāku pats, tagad ir atbalsts no pašvaldības :wink:

2007.gadaa mazmoto šosejas nolikums, preciizāk tā sagatave atrodas šeit, tas buutu tas, uz ko vari kandideet labaakajaa gadiijumā:
http://www.retromoto.lv/forum/viewtopic.php?t=669&start=0

P.S. Latvijā motošosejas apriti, grūti nosaukt pa profesionālu 8)

Posted: 23 Jan 10:05, 2007
by elf.
Diemžēl tā ir,ka brauc tie kam ir nauda,nevis labākie :?

Re: Kā lai iekļūst profesionālās motošosejas apritē?

Posted: 23 Jan 19:21, 2007
by mocitis
japo wrote:Braucu kopš apm 12 gadiem. No sākuma ar voshod 3 pēdējas 4 sezonas ar planeta sport. Neizklausās jau pārāk nopietni, bet finansiālās iespējas neko vairāk nav atļāvušas. Dzīvoju Valmierā, studēju 2. kursā. Nupat 20 gadi palika - esmu izmisumā - pamatīgs motorcycle emptiness! Skatījos, ka krosa jaunieši un jaunietes palīdzību saņem no vecākiem, pašvaldībām un firmām. Uz pirmajiem diviem man nav ko cerēt, jo tur man diemžēl pat sākumam nepietiks, kur nu vēl tālākai attīstībai. Bet firmas... Te arī ir tā mana lielākā problēma - ir izveidojies apburtais loks - ja nav panākumu - neviens negrib sponsorēt, bet kā lai gūst panākumus, ja pats saviem spēkiem pie normālas tehnikas (respektīvi kapitālistu) tikšu tikai pēc vairākiem gadiem, kas pamatīgi nosit vēlēšanos kaut ko darīt jo dzelzs jau jākaļ kamēr karsta. Ko tad es gados 30 vairs iesākšu? :( help

a kuram tagad viegli izlauzties virsotnee?naw nauda ir gruutiibas :cry:

Posted: 24 Jan 10:39, 2007
by elf.
Viens variants: izveidot savu biznesu un pašam sevi sponsorēt :roll:
Otrs variants : aprecēt bagātu kundzīti :shock: :shock:

Posted: 24 Jan 13:06, 2007
by japo
elf. wrote:Viens variants: izveidot savu biznesu un pašam sevi sponsorēt :roll:
Otrs variants : aprecēt bagātu kundzīti :shock: :shock:

Trešais variants: nošauties! Varbūt vismaz nākošajā dzīvē man iedalīs labākas kārtis. Un ja tādas nākošās dzīves nav, tad arī nekas - neko daudz jau nebūšu zaudējis. Tā gribās braukt, tā gribās :roll: :cry:

Posted: 24 Jan 13:25, 2007
by explorer
Taga tak visu dod lizingos,nem un mauc iekila maju un noperc ninzu.

Posted: 24 Jan 14:40, 2007
by Armands
japo wrote:
elf. wrote:Viens variants: izveidot savu biznesu un pašam sevi sponsorēt :roll:
Otrs variants : aprecēt bagātu kundzīti :shock: :shock:

Trešais variants: nošauties! Varbūt vismaz nākošajā dzīvē man iedalīs labākas kārtis. Un ja tādas nākošās dzīves nav, tad arī nekas - neko daudz jau nebūšu zaudējis. Tā gribās braukt, tā gribās :roll: :cry:


atbrauc uz sacensiibaam un paraadi, ka vispaar braukt maaki...

Posted: 25 Jan 00:16, 2007
by japo
explorer wrote:Taga tak visu dod lizingos,nem un mauc iekila maju un noperc ninzu.

lol

Posted: 25 Jan 00:18, 2007
by japo
Armands wrote:
japo wrote:
elf. wrote:Viens variants: izveidot savu biznesu un pašam sevi sponsorēt :roll:
Otrs variants : aprecēt bagātu kundzīti :shock: :shock:

Trešais variants: nošauties! Varbūt vismaz nākošajā dzīvē man iedalīs labākas kārtis. Un ja tādas nākošās dzīves nav, tad arī nekas - neko daudz jau nebūšu zaudējis. Tā gribās braukt, tā gribās :roll: :cry:


atbrauc uz sacensiibaam un paraadi, ka vispaar braukt maaki...

darīšu, ko varēšu :|

Posted: 25 Jan 08:48, 2007
by Dihls
Ja esi gaazeejs, tad ar Planeta Sport arii var kaut ko izpildiit:)

Posted: 25 Jan 13:56, 2007
by japo
Dihls wrote:Ja esi gaazeejs, tad ar Planeta Sport arii var kaut ko izpildiit:)

Gāzējs! :lol: Kas tad tas tāds? Cik nu tas apm 25zs two strokers iet tik arī gāžu. Simts km/h un trajektorijas ir manas dzīves līnijas! :D

Posted: 25 Jan 14:04, 2007
by CRF
Lai tiktu profesionālā apritē tev līdzi jāņem sponsors ar kādiem 100 000 Ls gadā :shock:

Posted: 25 Jan 15:30, 2007
by Armands
japo wrote:
Dihls wrote:Ja esi gaazeejs, tad ar Planeta Sport arii var kaut ko izpildiit:)

Gāzējs! :lol: Kas tad tas tāds? Cik nu tas apm 25zs two strokers iet tik arī gāžu. Simts km/h un trajektorijas ir manas dzīves līnijas! :D


ta jau Tu baigais shosejas meistars... 8)

Posted: 25 Jan 16:05, 2007
by japo
CRF wrote:Lai tiktu profesionālā apritē tev līdzi jāņem sponsors ar kādiem 100 000 Ls gadā :shock:

Gribot negribot jāsāk domāt par pārcelšanos uz citu valsti:

brunomoto.lv:

Bruno Rožkalns jau ilgus gadus ir viens no vadošajiem Latvijas motosporta braucējiem, kurš vēlēšanos sēsties uz motocikla sajuta jau bērnībā un realizēja šo sapni 8 gadu vecumā, kad 1982. gadā sāka piedalīties sacensībās. Pa šiem gadiem izmēģināts viss - skijorings, spīdvejs, motokross un motošoseja, bet lielākie panākumi un ilgākais laiks aizvadīts pēdējā.

1992. gadā, kad pēc neatkarības atgūšanas Latvijas motoru sportā sākās smagi laiki, Bruno devās uz Poliju, kur piedalījās šīs valsts čempionātā. Tā kā arī turpmāk Latvijas motošosejā nesekoja uzplaukums, nācās izvēlēties - vai nu piedalīties šejienes sacensībās, kādas tās ir, vai nu tomēr meklēt sponsorus, atbalstītājus un domubiedrus, lai varētu izbraukt Eiropas trasēs, parādīt, ka arī Latvijā ir spēcīgi motosportisti.

Jau 2000. gada beigās Bruno pārsteidza ar paziņojumu, ka 2001. Gada sezonā piedalīsies “Shell Yahama R6 Cup” izcīņā Vācijā. Kāds varbūt padomāja, ka tā ir lielība, kāds varbūt nolēma, ka runa ir par atsevišķām sacensībām, taču Bruno Rožkalnam nav raksturīga nedz lielība, nedz liekvārdība, un 2001. gadā viņš bija viens no nedaudzajiem Latvijas motoru sporta pārstāvjiem, kas regulāri piedalījās sacensībās Eiropā. Turklāt - nevis dažās sacensībās, bet pilnu sezonu pavadot ārzemēs "Motorradbike-Promotion" komandā.

Bruno rezultāti šajā Vācijas seriālā, kurā piedalījās ap 50 sportistu no visas Eiropas, runā paši par sevi - savā pirmajā starptautiskajā sezonā viņš “Shell Yahama R6 Cup” seriāla kopvērtējumā iekļuva labāko desmitniekā, turklāt vērtīgi papildināja savu braukšanas pieredzi trasēs, kurās risinās arī pasaules motošosejas čempionāta posmi.

Par dalību pasaules čempionātā pagaidām vēl domu nav, taču vēlēšanās un iespējas bilst savu vārdu Eiropas apritē - tas Bruno Rožkalnam ir pa spēkam.