Jaut. 2T speciem.

Nepieciešams padoms, kā saremontēt moci?
GUSTS!
Posts: 15
Joined: 24 Jul 21:40, 2010

Jaut. 2T speciem.

Postby GUSTS! » 06 Jun 22:54, 2011

Gribēju zinošiem cilvēkiem pajautāt kā pareizi noregulēt liesumu karburatoram. Iegriežot skrūvi līdz galam cik jāizskrūvē, lai būtu viss kā nākās? Īsti nesanāk noregulelēt un lietotāja manuālī arī nav pateikts.
:?
P.s mocis yz250

h3kt0rs
Posts: 49
Joined: 01 Sep 19:38, 2007

Postby h3kt0rs » 07 Jun 22:22, 2011

šaubos, vai pēc principa ieskrūvējot iekšā un izskrūvējot laukā pēc noteiktu apgriezienu skaita izdosies noregulēt. Jo regulējums katram braucējam, motociklam, laik apstākļiem un trasei atšķiras.

skrickis
Posts: 72
Joined: 13 May 15:15, 2006

Re: Jaut. 2T speciem.

Postby skrickis » 08 Jun 15:01, 2011

GUSTS! wrote:Gribēju zinošiem cilvēkiem pajautāt kā pareizi noregulēt liesumu karburatoram. Iegriežot skrūvi līdz galam cik jāizskrūvē, lai būtu viss kā nākās? Īsti nesanāk noregulelēt un lietotāja manuālī arī nav pateikts.
:?
P.s mocis yz250


manuālī jau gan vajadzēja būt standarta ieregulējumi karbim
Kura gada mocis tev ir ?

GUSTS!
Posts: 15
Joined: 24 Jul 21:40, 2010

Postby GUSTS! » 08 Jun 15:22, 2011

1999. gada.

skrickis
Posts: 72
Joined: 13 May 15:15, 2006

Postby skrickis » 08 Jun 19:32, 2011

GUSTS! wrote:1999. gada.



man manuālis ir no 95 gada

karbis PWK 38/ Keihin




Vai tev apgriezieni regulējas ar atsevišķu skrūvi vai ar to pašu čoka skrūvi?
Pieļauju ka tev varētu būt cits karbis
Last edited by skrickis on 02 Jul 11:09, 2011, edited 1 time in total.

GUSTS!
Posts: 15
Joined: 24 Jul 21:40, 2010

Postby GUSTS! » 09 Jun 12:00, 2011

skricki, pm ;)

User avatar
ALEX
Moto-X Staff
Posts: 404
Joined: 24 May 21:02, 2006

Postby ALEX » 04 Apr 18:52, 2013

Es prieksh FMX pierehuleeju apmeram uz pusotru abgriezienu gasa skruuvei karburatoru ... tad talaak manipuleeju ar to skruuvi attieciibaa no temperatuuras lidz pat 5/4 apgriezienu tur un atpakalj ... telpaas atgriezhu 2,5 apgr ... kkur araa pie zemas temperaturas man taa ir gandriz ciet ...vrbt 1/4 apgrieziena tik valjaa ...

GUSTS!
Posts: 15
Joined: 24 Jul 21:40, 2010

Postby GUSTS! » 04 Apr 20:44, 2013

ALEX wrote:Es prieksh FMX pierehuleeju apmeram uz pusotru abgriezienu gasa skruuvei karburatoru ... tad talaak manipuleeju ar to skruuvi attieciibaa no temperatuuras lidz pat 5/4 apgriezienu tur un atpakalj ... telpaas atgriezhu 2,5 apgr ... kkur araa pie zemas temperaturas man taa ir gandriz ciet ...vrbt 1/4 apgrieziena tik valjaa ...

Negaidīju vairs atbildes uz šo topiku! Paldies, ņemšu vērā. ;)

User avatar
Jurka
Posts: 353
Joined: 12 May 15:17, 2006

Postby Jurka » 03 Oct 22:09, 2013

Kad braucu ar 2T, man regulārai lietošanai kastītē stāvēja 5 brīvgaitas dīzes, 6-7 lielās dīzes un 3 adatas, kuras mainīju atkarībā no gaisa temperatūras un trases smilšainības, lai būtu gan powers, gan pusgāzītē ietu kā pulkstenis.
Fourstrokam arī biški pačikājos ar dīzēm un adatām, bet ne tā, ka baigi bieži.

Tu tagad gribi tikai ar skrūves kruķīšanu saregulēt 2T uz visiem laikiem un visām trasēm? Tas nav iespējams.

Par pašu skrūvi- 2T tā regulē gaisu. Brīvgaitā jākruķī ārā, kamēr palielinās apgriezieni, tajā vietā jāapstājas, kad tie beidz augt. Ja esi iekļāvies 1-2,5 (apmēram) apgriezienos no sākuma, tad viss regulējas. Ja jākruķī vairāk vai arī liess ir arī uz gandrīz iegrieztas skrūves, jāmaina brīvgaitas dīze. Ja liess vai trekns paliek trešdaļgāzītē, tad to nosaka adatas taisnā gabala diametrs (keihinam pēdējais burts adatas kodā). Ja liess ir pilnā ručkā, jāmaina lielā dīze!
Protams, ja nav pieredzes, var sačakarēties meistarībā- piemēram- ieliekot pārāk lielu brīvgaitas dīzi, pārāk resnu adatu, un paceļot to pārāk augstu- būs sākumā normāls, pēc tam uzsitīs burbuli, pēc tam lieso un galā būs okei.
9/10 (vai vairāk) no visiem braucējiem nekā nerubī no karbiķa regulēšanas, un vēl stulbāk- no amortizācijas regulēšanas. Attiecīgi- visu mūžu mocās ar tizlu moci un negūst ne pusi no tā kaifa, ko var gūt ar ideāli saregulētu braucamo.
Esmu runājis. HAU!

User avatar
aselkoms
Posts: 959
Joined: 15 May 19:17, 2006

Postby aselkoms » 04 Oct 13:20, 2013

Domāju, ka man arī šis topiks pavisam drīz būs aktuāls - principā jau ir!
Vairākus gadus atpakaļ man bija RM250 99' - amortizatorus neregulēju gandrīz nemaz - karburatoru arī minimāli, jo braucu salīdzinoši maz un jāatzīst, ka saprašana par to visu arī bija visai maza!

Tagad kad būs salikts RM250 06' gan ir vēlme piedurties un izstudēt karburatora un amartizatoru regulēšanas principus, lai var izbaudīt vēl vairāk!

Latvijas trašu apstākļos visbūtiskākais faktors droši vien būs gaisa temperatūras maiņa. Vai kāds var pateikt kaut vai aptuveni formulu/principus kurā momentā ir jāmaina katra no karburatora 3 dīzēm + adatu.

Pēc manuāļa standarta regulējums Keihin karbim pie +20 pēc Celsija ir:
Main Jet #172
Slow Jet #50
Power Jet #55
Adata NEDH uz 4 zoba no 5 (kur 5 ir treknākais)

Ir tur visādas tabulas ar aprakstiem - lasīt māku, bet dzīvē pie kādas temperatūras ir jāliek lielākas dīzes un vai kāds ir novērojis cik liels ir solis (grādu ziņā) kad jāpamaina dīzes izmēri?

Teiksim pēc manuāļa MAIN JET var lietot no #168 līdz #178 (#172 pie +20)
+10 grādi jau varētu būt robeža, kad par vienu ciparu jāpalielina dīze? Un vai visas 3, jo katrai jau ir sava nozīme ručkas atgrizzšanā!

Vismaz sākumā laikam vajadzīga privāta konsultācija, pēc tam jau uz izjūtām (tsk. sveces krāsas) un uzkrātās pieredzes!

User avatar
Jurka
Posts: 353
Joined: 12 May 15:17, 2006

Postby Jurka » 04 Oct 16:08, 2013

Huiņa tas viss! Par user manuāli vari aizmirst, tur drukā figņu!

Man kx250f 2006 vajadzētu būt standartā 178 40 un ncyu 2 rieva, bet es tagad braucu ar 190 45 ncyr 3 rieva. Adata tik tieva vispār nav šim kx piedāvājumā pat kā opcija, šī ir treknākā no crf450. Respektīvi- ar daudz treknāku setupu, nekā oriģināli. Izpūtējs un aizdzedze- viss standarts.

Ja salieku standartu, uz maziem ir stipri par liesu, kad uzsilst, augšā nevelk un pa vidu smagākā trasē pat detonē. Man gan ir 110 kilo un mazajam mocītim pagrūti...
Pavisam nesen atceros jauni ktm125 2t čomākiem kusa laukā virzuļi, jo oriģināls bija ļoti liess priekš mūsu gaisa.

Par regulēšanu- visu nosaka pēc motora skaņas braucot.
Fourstrokam ir vienkāršāk- taisa treknu- jo treknāks, jo iet labāk. Līdz tai vietai, kad paliek par treknu un uzsit burbuli, tad atstāj pēdējo treknāko setupu, ar kuru neuzsit burbuli. Starp citu- liesāks forstroks šauda, nometot gāzi, treknāks nekad.
Amīšu regulēšanu gan es varētu aprakstīt kādā pāris stundu garā video, ja būtu noskaņojums...

Par 2t- sākumā ieliec lielo dīzi tādu, ar kuru pilnā ručkā nepārlej, bet iet dziesmā, kārtīgi uzkarsēts. Tad noregulē trešdaļgāzīti (ar adatas diametru) lai nav par liesu, bet arī neburbuļo, un beigās brīvgaitas dīzi, skrūvi un adatas robu. Apmēram piektdaļgāzītē un uz maziem.

No galvas uz yz 250 2t vairs neko neatceros, bet domāju, ka brīvgaitas dīze pie 10 grādu celsija ap 50-60 varētu būt, un lielā ap 195, ja smaga trase un visu laiku ručkā. Neatceros, ka kādā divtakterī būtu licis tik mazu dīzi kā 172...adatu pagaidām liec mierā, kāda ir standartā, ar to sāc! Vieglākā trasē kāda 190 galvenā dīze moška...
Tas viss, ja griez gāzi līdz galam un vēl uzslidini sajūgu. Ja esi ripinators, tad varbūt arī ar 182-185 pietiek.

GUSTS!
Posts: 15
Joined: 24 Jul 21:40, 2010

Postby GUSTS! » 04 Oct 17:47, 2013

Paldies Jurka, būs jāpaeksperimentē! ;)

User avatar
aselkoms
Posts: 959
Joined: 15 May 19:17, 2006

Postby aselkoms » 04 Oct 22:12, 2013

Kad nopirku, ārā vēl bija silts - griezās ļoti labi. Tagad kad viss būs samainīts - piešķils un tad jau jutīs!

User avatar
aselkoms
Posts: 959
Joined: 15 May 19:17, 2006

Postby aselkoms » 04 Oct 22:23, 2013

Man kloķenei asij aizdedzes pusē ir neliels sadilums - tieši tur kur nāk virsū gultnis. Tāpēc arī bija lufte kad jaucu ārā.

Samēriju un sadilums ir 0,15mm.

Vai droši varu izmantot SKF gultņos pieejamo LOCTITE nikno gultņu līmi un viss vai arī tas nelīdzēs?

Ir kādam bijusi šāda štelle?

P.S. Iztestēju līmi uz novirpotas trubiņas un cita gultņa - ar tieši tikpat lielu deficītu. Atstāju lai līme nožūst pa nakti. No rīta ar lielo āmuru trubu no gultņa izsist nebija iespējams - tikai ar presi izspiedu. Ja nemaldos līme noturīga līdz 165 grādiem pēc Celsija,bet tur jau tomēr viss griežās, tāpēc nezinu...

tipa šī līme: http://www.youtube.com/watch?v=piRw3f8YSQ4

aivars k
Posts: 26
Joined: 19 Feb 19:51, 2011

Postby aivars k » 13 Oct 19:07, 2013

Pagājušo ziemu arī pie šitādas lietas darbojos. (izdangāts kakliņš)
Tagad mēģinu ievietot linku razkladam.
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=10859
kamēr benzīns bākā!


Return to “Remontdarbu padomi”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests