4t versus 2t izmaksas!

Nepieciešams padoms, kā saremontēt moci?
GUSTS!
Posts: 15
Joined: 24 Jul 21:40, 2010

4t versus 2t izmaksas!

Postby GUSTS! » 09 May 15:22, 2015

Sveiki!
Esmu 2t motocika braucējs jau krietnu laiku un ir radusies vēlme pāriet uz 4t. (iesākumā gan tikai uz 250)
Tā kā pats visus šos gadus braucu ar 2t motociklu hobija līmenī gribu uzdot šādus, tādus jautājumus sakarā ar izmaksām kas mani skars nākotnē!
Runa varētu iet par 250 4t suzuki, yamaha sākot no 2008g. (varētu arī nedaudz vecāku)
Neņemot protams vērā sīkumus, filtri, eļļas un citas sīkas maināmas lietas.
Šoreiz vairāk runa ies tieši par dzinēja ilgdzīvošanas spējām 4t
Ar 2t man protams viss ir skaidrs ko un kad vajag mainīt motoriņam, un cik tas viss man izmaksā. Neko daudz, kas priecējis!
Jautājumi varētu būt sekojoši :?: :!:
Skaidri zināms, ka 250 4t nebūs pēc mh tik ilgdzīvojošs kā 4t 450, bet vai kā hobija braucējs varēs norullēt nedomājot par dažādām problēmām samērā ātri utt.
1. Vārsti, vārstu maiņas izmaksas?
* Cik bieži? Dzirdēdi stāsti par hondām un to problēmām ar vārstu nosēšanos(tantes stāsta) Kā ar suzukiem un yamahām?
2. No visiem mo modeļiem lētākās izmaksas tieši dzinēja rem. ir?
3. Cilindrs, virzuļa maiņas 4t cenu izmaksas? (Varētu būt pret 2t krietni, krietni dārgāk?)
*Pie cik Mh to visu būtu jāmaina?
4. Kārbas! Kā ar kārbu izturību? Nekas nav dzirdēts, ka bieži juktu un bruktu!
Protams jāskatās tehnikas vecums, nenoliedzami, un modelis?
5. Ar sajūgiem problēmas, maiņas biežums? Atkal dzirdēts, ka tie kas brauc nopietnāk, garāžā visas siena nokrauta ar nobrauktiem sajūgiem vienas sezonas laikā!
Šie ir galvenie jaut. kuri interesē, vismaz pagaidām.
Viss šis ir tīri, lai zinātu ar kādām izmaksām nāktos rēķināties sezonas gaitā. Ko gaidīt un, lai nebūtu pēc tam lieku jautājumu, kad vajadzēs mainīt vārstus par 800e nebūs lielas brēkas.
Ps. šis tas izložņāts arī pa ārzemju portāliem...
Gribās dzirdēt Jūsu remontdarbu pieredzi utt.
Paldies jau iepriekš
Padalās tad nu pieredzē par visu kas vien ienāk prātā saistībā ar 4t 250.
Labākajiem modeļiem, izturīgākajiem, vieglāk vadāmajiem utt.

Rihards Abols
Posts: 64
Joined: 27 Jan 08:21, 2014

Postby Rihards Abols » 13 May 09:59, 2015

Pašam ir KX450F
iK pa 100 m/h lielais remonts klanis, virzulis, vārstu ķēde, sēžas, varsti ja nepieciešams kāds kārbas zobrats izmaksas ap 800EUR+
Ik pēc 25 m/h virzulis cena nu ap 120EUR
Ja gribi ieklāt jaunu nikosil uh.. agrāk bija 250Ls, bet 2T jau arī + - tas pats

Zinu ir džeki, kas saka var maukt 200 m/h mierīgi, nu nezinu, man pie 120 m/h motors nobeidzās.

Vispār pasālīti. Ja mērķis ir vnk pagāzt vietējās gonkās vai tāpat treniņus. Pats pārgāju atpakaļ uz 2T. Iet uz urrā BRAAP!!! :-) (4T stāv garažā ik pa laikam pakustinu)

p.s.
Bet ir gana zinošāki par mani. Tas tā ieskatam. :
MOTOCROSS- No time outs, No Half times, No pit stops, That's what other sports are for/The faster you go, the smoother it gets

User avatar
Marciks
Posts: 99
Joined: 05 Mar 14:59, 2008

Postby Marciks » 14 May 16:02, 2015

Tas gan ir parspīlēts. Parastam hobijniekam braucot virzulis mierigi var iet 70 100 un pat 120h. Ari klanis nav jamaina pie 100h ja viss iet. Protams citi teiks ka obligati jamaina. Par nikosilu var neuztraukties - normali braucot vinjs nenodils.

Mana pieredzee ari, protams tiri subjektivi, 250 4t jaremontee tikpat vai pat mazak ka 450. Jo tomer lielajam ir lielāka jauda - karbai lielāka slodze, ķēdei zobratiem lielāka.

Man jau liekas tieši remontos tās izmaksas nav tik lielas, dilstošajās detaļās (ķēde, zobrati, plastmas vadīklas) un degvielā, eļļā, kas visiem močiem dilst, vairāk aiziet.


Return to “Remontdarbu padomi”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests