Virzuļa maiņa

Nepieciešams padoms, kā saremontēt moci?
a1vars
Posts: 4
Joined: 03 Jan 20:30, 2009

Virzuļa maiņa

Postby a1vars » 25 Dec 13:47, 2014

Jautājums vai pēc C virzuļa nāk kāds cits virzulis vai jālej nikosils un jāsāk atkal ar A virzuli? jo internetā piedāvā tikai A,B un C.

skrickis
Posts: 72
Joined: 13 May 15:15, 2006

Re: Virzuļa maiņa

Postby skrickis » 25 Dec 18:12, 2014

a1vars wrote:Jautājums vai pēc C virzuļa nāk kāds cits virzulis vai jālej nikosils un jāsāk atkal ar A virzuli? jo internetā piedāvā tikai A,B un C.

Jānomēra cilindrs un jāpeņem lēmums atkarībā no rezultātiem, bet ticamāk,ka jāklāj jauns nikosils :wink:

User avatar
elf.
Posts: 724
Joined: 16 May 09:33, 2006

Postby elf. » 06 Jan 12:17, 2015

Jaunam cilindram ar var būt C virzulis...tākā jāmēra !

a1vars
Posts: 4
Joined: 03 Jan 20:30, 2009

Re: Virzuļa maiņa

Postby a1vars » 07 Jan 12:46, 2015

skrickis wrote:
a1vars wrote:Jautājums vai pēc C virzuļa nāk kāds cits virzulis vai jālej nikosils un jāsāk atkal ar A virzuli? jo internetā piedāvā tikai A,B un C.

Jānomēra cilindrs un jāpeņem lēmums atkarībā no rezultātiem, bet ticamāk,ka jāklāj jauns nikosils :wink:


Nomēriju 76.98mm. Tad C(76.98mm) derēs vai vēlams jaunu nikosilu? Pirms izārdīšanas mocim nebija jauda un komresija maza. Vai vārstiem šajā gadijumā arī ir liela nozīme?

skrickis
Posts: 72
Joined: 13 May 15:15, 2006

Re: Virzuļa maiņa

Postby skrickis » 07 Jan 17:00, 2015

a1vars wrote:
skrickis wrote:
a1vars wrote:Jautājums vai pēc C virzuļa nāk kāds cits virzulis vai jālej nikosils un jāsāk atkal ar A virzuli? jo internetā piedāvā tikai A,B un C.

Jānomēra cilindrs un jāpeņem lēmums atkarībā no rezultātiem, bet ticamāk,ka jāklāj jauns nikosils :wink:


Nomēriju 76.98mm. Tad C(76.98mm) derēs vai vēlams jaunu nikosilu? Pirms izārdīšanas mocim nebija jauda un komresija maza. Vai vārstiem šajā gadijumā arī ir liela nozīme?


Vārstiem ir ļoti liela nozīme.
ja motoram ir liels nobraukums ,tad ieteiktu taisīt kārtīgu remontu motoram ,jo var sanākt ,kā vienmēr... :shock:

aivars k
Posts: 26
Joined: 19 Feb 19:51, 2011

Postby aivars k » 08 Jan 19:51, 2015

Virzulim jābūt nedaudz šaurākam par cilindru, citādi klemmēs. Ja vārstu sēžas un slēdzējvirsmas nav izdangātas, tad tos var pieslīpēt. Jāpievērš uzmanība vārstu atstarpēm, ja tās nav, vai ir par mazu, tad tas var būt par iemeslu zemai kompresei. Jo ar laiku vārsti nosēžas un atstarpes samazinās.
kamēr benzīns bākā!

urmas99
Posts: 23
Joined: 10 Jun 00:12, 2009

Postby urmas99 » 09 Jan 19:32, 2015

Es kā amatieris, bet drusku padzīvojis, varu ieteikt tikai vienu - iedod to motoru vai vismaz cilindru ar virzuli večiem, kuri viņus redz katru dienu. Viņi ieraudzīs un novērtēs to, ko tu vienkārši neievērosi. Protams, nevienam nav aizliegts mācīties uz savām kļūdām!


Return to “Remontdarbu padomi”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 8 guests