Yamaha WR250F

Nepieciešams padoms, kā saremontēt moci?
andris231
Posts: 5
Joined: 09 May 23:12, 2014

Yamaha WR250F

Postby andris231 » 09 May 23:15, 2014

Sveiki! Problēma ar motociklu Yamaha WR250F 2003. gada. Tas pats, kas šajā video https://www.youtube.com/watch?v=rWL4dCR4oGs + vēl braucot, atmetot gāzi, šauj. Niekojos ar dīzēm, bet kaut kā nevaru uzdabūt...
Varbūt kādām ir šāds mocis un var padalīties ar info??
Un svece ir tumša, tātad par treknu ??!

User avatar
Jurka
Posts: 353
Joined: 12 May 15:17, 2006

Re: Yamaha WR250F

Postby Jurka » 10 May 16:07, 2014

andris231 wrote:Sveiki! Problēma ar motociklu Yamaha WR250F 2003. gada. Tas pats, kas šajā video https://www.youtube.com/watch?v=rWL4dCR4oGs + vēl braucot, atmetot gāzi, šauj. Niekojos ar dīzēm, bet kaut kā nevaru uzdabūt...
Varbūt kādām ir šāds mocis un var padalīties ar info??
Un svece ir tumša, tātad par treknu ??!


Un kā tu domā, kura dīze darbojas tad, kad gāze ir nomesta?

User avatar
Jurka
Posts: 353
Joined: 12 May 15:17, 2006

Postby Jurka » 10 May 16:08, 2014

Bet galvenais- es nesapratu, kāpēc tu to uztver kā defektu?

andris231
Posts: 5
Joined: 09 May 23:12, 2014

Postby andris231 » 10 May 16:40, 2014

Jurka wrote:Bet galvenais- es nesapratu, kāpēc tu to uztver kā defektu?
Nu, nevajadzētu būt tā, ka viņš rīstās un paukšķ. :?

Xbox
Posts: 49
Joined: 18 Mar 15:46, 2008

Postby Xbox » 10 May 16:51, 2014

Tajā video varbūt viņam vispār ir vienkārši pa niknu ieeļļots gaisa filtrs! Neko jau nevar zināt! Tā ir, ja pa daudz sasmērē gaisa filtru tad tukšgaitā ātri atgriežot gāzi motors gurst nost!
Tavā gadījumā nezinu vai tev kāds kaut ko pateiks :D
Varbūt aizbrauc uz kādu kārtīgu servisu vienkārši pakonsultējies vai aizved pašu motociklu uz pārbaudi. Varbūt apkopīti vajag.

andris231
Posts: 5
Joined: 09 May 23:12, 2014

Postby andris231 » 10 May 17:43, 2014

Xbox wrote:Tajā video varbūt viņam vispār ir vienkārši pa niknu ieeļļots gaisa filtrs! Neko jau nevar zināt! Tā ir, ja pa daudz sasmērē gaisa filtru tad tukšgaitā ātri atgriežot gāzi motors gurst nost!
Tavā gadījumā nezinu vai tev kāds kaut ko pateiks :D
Varbūt aizbrauc uz kādu kārtīgu servisu vienkārši pakonsultējies vai aizved pašu motociklu uz pārbaudi. Varbūt apkopīti vajag.

Nu, jā, bet tur servisā, iespējams, par kaut kādu nieku paprasīs pārsimts latus, bet tas tā, ņemšu vērā...

User avatar
Jurka
Posts: 353
Joined: 12 May 15:17, 2006

Postby Jurka » 10 May 21:03, 2014

andris231 wrote:
Jurka wrote:Bet galvenais- es nesapratu, kāpēc tu to uztver kā defektu?
Nu, nevajadzētu būt tā, ka viņš rīstās un paukšķ. :?


Es sapratu, ka tikai uzšauj, nometot gāzi...
Jāapskatās būs tavs video kaut kad, ko tad tur rāda...

User avatar
Jurka
Posts: 353
Joined: 12 May 15:17, 2006

Postby Jurka » 10 May 21:07, 2014

Apskatījos.

Normāli, YZF tā arī strādā brīvgaitā un vairums forstroku ar karbiķiem.

Vari iztīrīt paātrinātāja sūknim stienīti, kurš iet cauri karbiķim, bet es ar šitādu YZ gāztu un daudz nepukstētu.

Varu tev pārdot kx250f FCR 38 krosa karbiķi par 89 eirām, lai tu saprastu, ka tur nav tā bēda. Man viens lieks mētājas šķūnītī.

andris231
Posts: 5
Joined: 09 May 23:12, 2014

Postby andris231 » 10 May 22:30, 2014

Jurka wrote:Apskatījos.

Normāli, YZF tā arī strādā brīvgaitā un vairums forstroku ar karbiķiem.

Vari iztīrīt paātrinātāja sūknim stienīti, kurš iet cauri karbiķim, bet es ar šitādu YZ gāztu un daudz nepukstētu.

Varu tev pārdot kx250f FCR 38 krosa karbiķi par 89 eirām, lai tu saprastu, ka tur nav tā bēda. Man viens lieks mētājas šķūnītī.

Sveiks!
Es salasījos pa visādiem angļu forumiem- Tam mocītim tiešām tā ir jāstrādā brīvgaitā, bet sapratu to, ka man vajag lielāku leak jet, to atteces dīzi, jo iepriekšējais saimnieks ielicis vismazāko, kādu laikam var dabūt, tas arī to pukšķi man taisa :D

User avatar
Jurka
Posts: 353
Joined: 12 May 15:17, 2006

Postby Jurka » 11 May 10:22, 2014

Var, protams, čakarēties, bet drīzāk jau ne ar dīzēm, bet tad mainīt adatas formu pret tādu, kurai asāks konuss.

Dīzes- pamata 175-180, atkarībā no gaisa, brīvgaitas 45. Nu, tas krosiniekam. Kā ir meža purkšķim, nezinu, nav bijusi ar tādiem darīšana. Ja ir FCR 38 karbiķis, tad varētu būt tāpat kā krosiniekam.

Pēc tam vari operēt ar adatām. Otrais burts adatas kodā nosaka tās konusa leņķi.

Bet sākumā iztīri paātrinātājsūkņa stienīti un uzregulē brīvgaitas maisījumu. Ja ir okei dīzes, motoram pareizi jādarbojas pie 2-3 apgriezieniem ārā. Ja sanāk citādi, jāmaina brīvgaitas dīze!


Return to “Remontdarbu padomi”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest