yamaha yzf250 (2003 gada)

Ja vēlies parādīt citiem savu vai kādu jaunāko motocikla modeli.
belavs93
Posts: 4
Joined: 31 Aug 20:30, 2010

yamaha yzf250 (2003 gada)

Postby belavs93 » 31 Aug 20:38, 2010

sveiki,nopirku yamahu un teica ka eļļa jāmaina ik pēc 15 motorstundām,bet nav motorstundu skaitītājs bet kā var nobrauktās motorstundas aprēķināt pēc izbrauktā bendzīna daudzuma.
Otrs jautājums ir kāpēc no rītiem moci grūti palaist ar kurbili,čoku attaisu bet nevaru palaist,tikai iestumjot.
gaidu atbildes. :))

User avatar
Tomass
Posts: 1191
Joined: 20 Oct 16:09, 2006

Postby Tomass » 31 Aug 20:56, 2010

Domāju, ka motorstundu skaitītājs būs vajadzīgs šā vai tā, jo aprēķins pēc patērētās degvielas nav īsti vērā ņemams, jo dažādās trasēs (segumos) mocis degvielu patērē dažādi.

User avatar
laurentee
Posts: 414
Joined: 15 May 09:51, 2006

Postby laurentee » 01 Sep 09:43, 2010

Tomass wrote:Domāju, ka motorstundu skaitītājs būs vajadzīgs šā vai tā, jo aprēķins pēc patērētās degvielas nav īsti vērā ņemams, jo dažādās trasēs (segumos) mocis degvielu patērē dažādi.

Nu un kapēc tad viņš patērē vairāk? Tāpēc kad motoram slodze daudz lielāka līdz ar to resurs samazināsnevis tākā ar degvielu būs precīzāk, bet skaitītāju ērtāk. :wink:
viss atkarīgs no blīves, kas atrodas starp stūri un sēdekli

User avatar
crazyman
Posts: 245
Joined: 29 May 14:42, 2006

Postby crazyman » 01 Sep 10:07, 2010

man domāt, ka vārstu regulēšanas vaina - nav jau nekāds jaunais tas mocītis, sazin, kad pēdējo reizi kāds vārstu atstarpes skatījies. Manuprāt standarta vaina, ja nelec auksts un palīdz tikai iestumšana
- Dakter, man ar kājam slikti.
- Ar kājam ir labi, slikti ir bez kājam. Nākošais...

belavs93
Posts: 4
Joined: 31 Aug 20:30, 2010

Postby belavs93 » 01 Sep 11:34, 2010

vārstu vaina nav jo motoru vecais saimnieks visu salika jaunu un labi noregulēja.Šodien darbinot drusku iedevu gāzi un pielēca,iepriekš nedevu gāzi.Laikam tur tā vaina.

User avatar
toms
Posts: 447
Joined: 26 May 18:16, 2006

Postby toms » 01 Sep 11:53, 2010

Es jau teiktu kad eļļa nedaudz biežāk jāmaina :)

User avatar
M.P.
Posts: 672
Joined: 20 Oct 19:37, 2009

Postby M.P. » 01 Sep 13:41, 2010

toms wrote:Es jau teiktu kad eļļa nedaudz biežāk jāmaina :)


Tas gan , eļļa jāmaina ik pēc 5 m.st. var skaitīt ar bākām, ar pilnu bāku var nobraukt 1,5 st.
Un kur tu no rītiem brauc ar krosa moci ?

belavs93
Posts: 4
Joined: 31 Aug 20:30, 2010

Postby belavs93 » 01 Sep 14:05, 2010

pa to eļļu ir skaidrs.No rītiem parasti braukāju pa paštaisītu trasi.Varbūt tik fiziskais jāuztrennē un būs vieglāk pielaist.

User avatar
M.P.
Posts: 672
Joined: 20 Oct 19:37, 2009

Postby M.P. » 01 Sep 14:15, 2010

Vārstu atstarpes droši vari pārbaudīt to nav grūti izdarīt, kā nekā mocis ir 2003 gada.

User avatar
V8_virzulis
Posts: 48
Joined: 16 Jan 15:31, 2010

Postby V8_virzulis » 01 Sep 18:34, 2010

belavs93 wrote:pa to eļļu ir skaidrs.No rītiem parasti braukāju pa paštaisītu trasi.Varbūt tik fiziskais jāuztrennē un būs vieglāk pielaist.

Par to piedarbināšanu. Man bija crf 250. Es darīju tā: izvel čoku, 2, 3 reizes uzkurbulē, ja nelec tad atgriež pilnu gāzi(tanī brīdī karburators iesmidzina degvielu ieplūdē) un tad parasti pielec uzreiz. Tikai gazi nevajag dot kurbulēšanas brīdī. Tad parasti neiedarbojas. Ja mocis ilgi nostāvējie tad var pat 2-3 reizes atgriest gāzi.
Citi saka, ka gāzi 4 -takteriem nedrīkst grozīt, kad mocis nerūc. Bet es saku, ja ar vārstiem viss kārtībā var grozīt cik tik patīk. Es vienreiz izskaitīju, 20 reizes pilnā ručkā nerūcošam mocim iegriezu. Un pieleca ar pirmo.
4-stroke - music to my ears.
With age - get a cage.

belavs93
Posts: 4
Joined: 31 Aug 20:30, 2010

Postby belavs93 » 01 Sep 19:36, 2010

V8_virzulis wrote:
belavs93 wrote:pa to eļļu ir skaidrs.No rītiem parasti braukāju pa paštaisītu trasi.Varbūt tik fiziskais jāuztrennē un būs vieglāk pielaist.

Par to piedarbināšanu. Man bija crf 250. Es darīju tā: izvel čoku, 2, 3 reizes uzkurbulē, ja nelec tad atgriež pilnu gāzi(tanī brīdī karburators iesmidzina degvielu ieplūdē) un tad parasti pielec uzreiz. Tikai gazi nevajag dot kurbulēšanas brīdī. Tad parasti neiedarbojas. Ja mocis ilgi nostāvējie tad var pat 2-3 reizes atgriest gāzi.
Citi saka, ka gāzi 4 -takteriem nedrīkst grozīt, kad mocis nerūc. Bet es saku, ja ar vārstiem viss kārtībā var grozīt cik tik patīk. Es vienreiz izskaitīju, 20 reizes pilnā ručkā nerūcošam mocim iegriezu. Un pieleca ar pirmo.


Tagad aizgāju paprovēt pielaist un ar pirmo pieleca.Tad sanāk ka gāzi noslāpētam mocim nevar grozīt?

User avatar
V8_virzulis
Posts: 48
Joined: 16 Jan 15:31, 2010

Postby V8_virzulis » 01 Sep 20:21, 2010

belavs93 wrote:
V8_virzulis wrote:
belavs93 wrote:pa to eļļu ir skaidrs.No rītiem parasti braukāju pa paštaisītu trasi.Varbūt tik fiziskais jāuztrennē un būs vieglāk pielaist.

Par to piedarbināšanu. Man bija crf 250. Es darīju tā: izvel čoku, 2, 3 reizes uzkurbulē, ja nelec tad atgriež pilnu gāzi(tanī brīdī karburators iesmidzina degvielu ieplūdē) un tad parasti pielec uzreiz. Tikai gazi nevajag dot kurbulēšanas brīdī. Tad parasti neiedarbojas. Ja mocis ilgi nostāvējie tad var pat 2-3 reizes atgriest gāzi.
Citi saka, ka gāzi 4 -takteriem nedrīkst grozīt, kad mocis nerūc. Bet es saku, ja ar vārstiem viss kārtībā var grozīt cik tik patīk. Es vienreiz izskaitīju, 20 reizes pilnā ručkā nerūcošam mocim iegriezu. Un pieleca ar pirmo.


Tagad aizgāju paprovēt pielaist un ar pirmo pieleca.Tad sanāk ka gāzi noslāpētam mocim nevar grozīt?

To gāzi jau grozīt var, bet ja slikti vārsti tad motors var "aizlieties", jo katru reizi kā pagriez gāzi, karburators iesmidzina degvielu. Es to gāzi griežu tikai tad, ja nelec, ja lec tad negrozu. Tas ir kā nu kurš pieradis, kā kuram ērtāk.
Ja tev tas mocis ierūcās bez gāzes griešanas, tad viss kārtībā.
4-stroke - music to my ears.

With age - get a cage.


Return to “Motocikli”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests