Page 1 of 1

Kxf 450 vai Yzf 450?

Posted: 04 Nov 15:16, 2015
by airborne
Sveiki.

Atkal esmu izveeles priekšā. Ko pirkt no 16 gada. Kawasaku vai Yamahu?
Varbuut kaadam ir kaadi speeciigi argumenti par labu vienam vai otram?

Re: Kxf 450 vai Yzf 450?

Posted: 04 Nov 15:54, 2015
by Mervin
Tev tik pat grūta dzīve kā man :lol:
Man ari tieši tā pati izvēle priekšā

YZ ir YZ, tur lieku jautājumu nav, bet nu 600 euro ari ir nauda, žaba dušit :lol:

airborne wrote:Sveiki.

Atkal esmu izveeles priekšā. Ko pirkt no 16 gada. Kawasaku vai Yamahu?
Varbuut kaadam ir kaadi speeciigi argumenti par labu vienam vai otram?

Posted: 04 Nov 16:03, 2015
by airborne
Par to jau arii ir tas jautaajums - vai tas ir taas naudas veerts?

Posted: 04 Nov 16:24, 2015
by Mervin
YZ bonus ir Amīši (labākie bez variantiem) un kvalitāte. Mīnus ir cena, ari rezerves daļām. KX plusi ir svars, izmēri un cena, kā ari detaļu pieejamība, liels mīnus ir gaisa dakša.

ej nu saproti tagad kas ir labāks :roll:

airborne wrote:Par to jau arii ir tas jautaajums - vai tas ir taas naudas veerts?

Posted: 04 Nov 16:51, 2015
by Mervin

Posted: 04 Nov 18:25, 2015
by jancels
Interesanti, ka atšķirībā no latvijas cenām, ASV YAMAHAI yz450f MSRP cena ir pati zemākā no visiem parējiem 4takteriem.

Posted: 04 Nov 19:50, 2015
by airborne
Mervin wrote:YZ bonus ir Amīši (labākie bez variantiem) un kvalitāte. Mīnus ir cena, ari rezerves daļām. KX plusi ir svars, izmēri un cena, kā ari detaļu pieejamība, liels mīnus ir gaisa dakša.

ej nu saproti tagad kas ir labāks :roll:

airborne wrote:Par to jau arii ir tas jautaajums - vai tas ir taas naudas veerts?


Man gan taa gaisa daksa tiiri labi patika. 110 mh nobraucu ar kawa 2014.

Posted: 05 Nov 09:09, 2015
by toms
airborne wrote:
Mervin wrote:YZ bonus ir Amīši (labākie bez variantiem) un kvalitāte. Mīnus ir cena, ari rezerves daļām. KX plusi ir svars, izmēri un cena, kā ari detaļu pieejamība, liels mīnus ir gaisa dakša.

ej nu saproti tagad kas ir labāks :roll:

airborne wrote:Par to jau arii ir tas jautaajums - vai tas ir taas naudas veerts?


Man gan taa gaisa daksa tiiri labi patika. 110 mh nobraucu ar kawa 2014.


Tad vel bija gaiss abos stokos, no 2015. tas palicis vairs tik vienā. Kawasaki tā dakša vēl +- strādā (salīdzinot ar RMZ), bet nekas super labs tur nav. KXF/RMZ Gaisu aizvietot ar atsperi maksā ap 700-800 EUR, ko pieskaiti moča cenai.

Posted: 05 Nov 09:38, 2015
by toms
Interesanti, ka Vitalmx testā SXF 450 2016. gadam ir 4CS dakša (Eiropā nāk endūriķiem un husīšiem). To 4CS dakšu var uztaisīt, lai viņa forši strādā.

Eiropā SXF 450 16. ir AER48 daksa jebšu arī vienā štokā gaiss, otrā hidraulika. Gada sākumā biju WP un tad jau teica, ka KTM gaisa dakšām būs atsperes komplekts. Tas nozīmē, ka tad jau viņi zināja, ka tā dakša nestrādās pirms bija vispār pieejama. Tagad beidzot tas atsperu komplekts ir pieejams, cena 600 EUR.


Mervin wrote:http://www.vitalmx.com/features/Vital-MX-2016-450-Shootout-Building,3818

Posted: 05 Nov 09:50, 2015
by Mervin
14 gadam gais turēja tikai dakšu augšā, bet jaunajā ir 3 gaisi kas katrs dara kaut ko savu, līdz ar to ir bezgalīgi daudz kombinācijas, ir japačakarējas lai atrastu savu setingu konkrētajai trasei.
airborne wrote:
Mervin wrote:YZ bonus ir Amīši (labākie bez variantiem) un kvalitāte. Mīnus ir cena, ari rezerves daļām. KX plusi ir svars, izmēri un cena, kā ari detaļu pieejamība, liels mīnus ir gaisa dakša.

ej nu saproti tagad kas ir labāks :roll:

airborne wrote:Par to jau arii ir tas jautaajums - vai tas ir taas naudas veerts?


Man gan taa gaisa daksa tiiri labi patika. 110 mh nobraucu ar kawa 2014.

Posted: 05 Nov 09:57, 2015
by airborne
toms wrote:
airborne wrote:
Mervin wrote:YZ bonus ir Amīši (labākie bez variantiem) un kvalitāte. Mīnus ir cena, ari rezerves daļām. KX plusi ir svars, izmēri un cena, kā ari detaļu pieejamība, liels mīnus ir gaisa dakša.

ej nu saproti tagad kas ir labāks :roll:

airborne wrote:Par to jau arii ir tas jautaajums - vai tas ir taas naudas veerts?


Man gan taa gaisa daksa tiiri labi patika. 110 mh nobraucu ar kawa 2014.


Tad vel bija gaiss abos stokos, no 2015. tas palicis vairs tik vienā. Kawasaki tā dakša vēl +- strādā (salīdzinot ar RMZ), bet nekas super labs tur nav. KXF/RMZ Gaisu aizvietot ar atsperi maksā ap 700-800 EUR, ko pieskaiti moča cenai.

Runājot par Yamahas cenu, lai piedod tuvie LV dīleri, bet atmaksājas iekāpt busā, aizbraukt pie kaimiņiem, nopirkt. Lai mūsējie pelna uz daļām :)


Ir kaadi kontakti kaiminiem kur yamahu vareetu dabuut?

Re: Kxf 450 vai Yzf 450?

Posted: 26 Oct 12:44, 2016
by prikulis3
Es ņemtu KX tīri dēļ cenas un detaļu pieejamības.