portugal tröja barn är bättre att

Ziņas, komentāri, viss par šo sportaveidu
kopafotboll

portugal tröja barn är bättre att

Postby kopafotboll » 14 Sep 06:21, 2016

Giroux portugal tröja barn är bättre att real madrid tröja erkänna charm Gelieziman: jag går ner den sexiga altaret

Arsenal anfallaren Giroux mest känd för en viktig egenskap är narcissistisk, han ofta tänker han billiga fotbollströjor barn charm beröring, vällustig. Han uttryckte förvåning, åtminstone i det franska landslaget trupp, var han "sexigaste man" av titeln måste ge Atletico Madrid anfallaren Gelieziman manchester united tröja upp.

Giroux leende på denna fråga, sade han: "Detta tron ​​ersattes plågas mig är det, naturligtvis, men först och främst eftersom jag växte skägg, var allt fokus pekade på Gelieziman ?. allvarligt, har han gått från en charmig liten pojke blev en övergång kan orsaka bultande hjärtslag muskulös, kommer han vänja sig vid. jag var att låta honom ersätta mig, blev flickor sovrumsväggen det Image största antalet bilder människor. men med andra franska spelare, kommer jag uppmärksamma deras klädsel, men han är mindre bekymrade över denna aspekt av. "

Efter öppnandet av den nya Premier League säsongen, Giroux Arsenal närvarande bara stöna tid 13 minuter från bänken, om hans fans bör känna oro? Till vilket han svarade: "Detta är min semester att komma tillbaka efter träningstiden är relativt begränsade skäl, så vad händer om en nödsituation, Wenger låter mig återförenas framåt, är detta inte ett problem, inte oroa mig, allt är bra, jag hade också använt mitt förnuft folk till förhör från min förra säsongen på Arsenal, liksom prestanda i EM perspektiv, jag har inte självtvivel. "

Låt Yan räkna med mycket högt värde Giroux låg huvudet högt, synligt Gelieziman nu i Frankrike truppen har hög status i vilken utsträckning. Naturligtvis, å andra sidan kan det vara Giroux känner sig gammal, inte känner till 30-åriga ögon såg Gelieziman, oavsett om sin egen skugga vid en ålder av 25 gör?

Även om du inte är en fotbollsfan, dessa fotbollsskor gör du fascinerad. Gör dig själv en cool tröja från http://www.kopafotbollmatchtrojor.com dag, bära den högt och stolt!

Return to “Motokross”